torstai 2. tammikuuta 2014

HP: Kuokkavieras häissä (Julkaistu 2.1.2014 Finissä!)

Ficin nimi: Kuokkavieras häissä.
Kirjoittaja: Kapsuuu
Beta: miida_prinsessA_
Ikäraja: K7
Paritus: Draco/Ginny

A/N: Mielipiteitä kirjoitustavasta olisi kiva saada, kuten myös parannusehdotuksia. Kyseessä fic haasteeseen Naimisiinx3. Nauttikaa! Ja tosiaan finfanfun.fi tästä!

*****

”Mitä helvettiä?! Miten niin et halua olla kanssani?”

”Harry kiltti, sinä katosit vuosiksi, minä-”

”Sinä päätit unohtaa minut, vai? Olen Poika-joka-elää! Kaikki haluavat minut, anelevat päästä seuraani, ja sinä kiittämätön lähetät minut pois! Ginny, minä rakastan sinua, muutetaan Godrickin notkoon, perustetaan perhe. Mikä meitä estää?

”Mutta minä en rakasta sinua. Sitä paitsi Harry, minä olen kihloissa.”

~~~~~~

Oli lämmin syyspäivä. Lehdet muuttivat väriään, ja Malfoyn kartanon puutarhassa kuului pirteä puheensorina hermostuneen sulhasen haroessa vaaleita hiuksiaan. Draco kääntyi kohti punapäätä, joka seisoi hieman sivummassa.

”Olisikohan meillä aikaa savukkeelle? Ihan nopeasti vain”, blondi uteli.

”Rauhoitu Hilleri, kaikki menee hyvin. Ja jos näytät pyörtyvän, niin minä varmistan, että kaunis kuontalosi säästyy vaurioitta”, Ron nauroi Dracon mulkoillessa häntä, huvittuneisuuden kuitenkin paistaessa läpi.

”On siinä bestman”, sulhanen naurahti.

Miehet hiljenivät musiikin alkaessa soida ja Ginny ilmestyi näkyviin. Hänen hiuksensa olivat kauniisti kiharrettu ja nostettu löysälle nutturalle. Puku laskeutui kauniisti Ginnyn vartaloa myöten, se oli yksinkertainen ja kirkkaanvalkoinen, muotoja mukaileva. Pienenä yksityiskohtana hameen helmaa somisti sievä sininen helmikirjailu. Ginny asteli Dracon viereen, he katsoivat toisiaan hymyillen. Rauhallisen vihkitoimituksen keskeytti kuuluva poksahdus. Katseet kääntyivät äänen suuntaan. Vieraiden penkkien takana ruskan puremat lehdet liikahtelivat, kun kutsumaton vieras harppoi alttaria kohti.

”Yritit salata hääsi minulta! Yritit karata vihille minun tietämättä tuon kanssa!?” Harry ärjyi hiukset tavallista enemmän sekaisin, saaden hänet näyttämään mielipuoliselta.

”Potter, jollet halua lähteä, niin olisitko kiltti ja istuisit alas? Meillä on tässä hieman juttu kesken jos et sattunut huomaamaan”, Draco totesi rauhallisesti.

”Kuinka sinä torakka kehtaat sanoa minulle noin? Minun pitäisi olla siellä Ginnyn kanssa, ei sinun! Hän ei ansaitse sinua! Avada K-”

”Tainnutu!”

Draco katsoi hetken maassa makaavaa Potteria, ja kääntyi sitten morsiamensa puoleen. Ginny naurahti nähdessään miehensä hämmentyneen ilmeen. Nainen asetteli taikasauvansa siististi hiuksiensa sekaan, ja hymyili.

”No niin, häiriötekijä hoidettu, jatketaanko?” Ginny käännähti papin puoleen.

Vieraat räjähtivät suuriin suosionosoituksiin. 

”Juuri tämän takia minä rakastuin sinuun. Et anna minkään estää sinua”, Draco totesi silmät kostuen.

*****

A/N2: Mä haluan jakaa tän kivan (ja erittäin turhan) tiedon teijän kaikkien kanssa. Mä rakastin eniten kirjottaa tosta mekosta! Näin vaatetusalan opiskelijana se oli vaan niin ihanaa! Täytynee tehdä itelleni tollanen häämekko sitten joskus (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti